هپی لند

هپی لند

معرفی کارخانجات هپی لند

هپی لند

گروه کارخانجات سرزمین شاد در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در زمینه تولید البسه کودک آغاز نمود. این شرکت با به کارگیری به روز ترین ماشین آلات دوخت، بهترین مواد اولیه و متخصصین طراحی و تولید پوشاک توانست نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد و در مدت کوتاهی آوازه این برند به آن سوی مرزها نیز رسید.
محصولات گروه کارخانجات سرزمین شاد تحت برند “روح- ROOH” آلمان در بازارهای بین المللی عرضه میشود و همواره کوشیده است تا با ارتقا کیفیت و کمیت محصولات خود با استانداردهای روز دنیا همگام باشد به همین جهت محصولات این کارخانه در بازارهای ترکیه، آلمان و… شناخته شده میباشند و در درون مرز نیز مشتریان بسیاری را به خود جذب نموده است و دارای بیش از سی شعبه و نمایندگی در اقصی نقاط ایران میباشد. شایان ذکر است کیفیت و تنوع و طراحی محصولات این کارخانه سبب شد تا گروه کارخانجات سرزمین شاد در سال ۱۳۹۳ موفق به کسب عنوان برترین صادر کننده نمونه کشوری شود.
از جمله گواهینامه های استاندارد و بین المللی اخذ شده در گروه کارخانجات سرزمین شاد می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

• گواهینامه ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ از شرکت Tuv آلمان
• گواهینامه اکوتکس – استاندارد ۱۰۰ اروپا
• پراوانه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران برای
البسه کشبافت پودی پلی استر:۱۱۵۳
البسه حلقوی پودی پنبه ای: ۱۴۶۵
البسه اکریلیک :۱۰۵۴
و برای البسه تاری – پودی و نیز البسه جین و کتان در حال تدوین ویژگی های محصول میباشد.

اما آنچه وجه تمایز اساسی محصولات کارخانه سرزمین شاد میباشد نه به خاطر استفاده از پارچه های مرغوب و مواد بهداشتی و … بلکه به خاطر عشق و مهری است برخاسته از قلب تک تک کارکنان که با تار و پود محصولات ارایه شده عجین گشته تا هنگام پوشاندن بر اندام ظریف و زیبای فرزندان، خنکای لطیف مخمل مهر و عاطفه را با هر ضربان قلب کوچکشان احساس نمایند آنچنان که شایسته همکاری و همگامی با آغوش مادر و لبخند پدر باشد.
امید به آن ساعتی که با مساعدت هموطنان عزیز در پیشبرد اهداف و پاسخگویی به نیازهای کودکان و نوجوانان، آن ایده آلی که در ذهن داریم محقق گردد.
به امید آن روز…

رستوران هپی لند

چشــم انداز

چشم انداز ۲۰۲۵ (vision) :

هپی لنـــــــد در سال ۲۰۲۵ با ۱۰۰۰ فروشگاه در اقصی نقاط جهان ، در زمره پرفروش ترین و محبوب ترین برنــدهای پوشــاک جهان خواهــــد بود .


ماموریت (Mission) :

طراحی ، تولید و عرضه پوشاک در بالاترین سطح کیفیت برای تمامی اقشار جامعه .


ارزش (value) :

ایجاد فرصت برای رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه جوانان ایران زمین .


خطی مشی کیفیت (Quality Policy) :

۱- مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

۲- توسعه بازار و نفوذ به بازارهای جدید

۳- ارتقا سطح فروش و راندمان فضای فروشگاهی

۴- توسعه دامنه محصولات در حوزه پوشاک مطابق با نیازمندیهای مشتریان

۵- ایجاد بستری مناسب جهت رشد و توسعه منابع انسانی خلاق و با انگیزه

۶- حرکت بسوی استقرار نظام مدیریت دانش

۷- پایش و اندازه گیری کارایی فرآیندها در جهت بهبود مستمر فرآیندهای سازمان

۸- فرآیندگرایی در چارچوب الزامات سیستم مدیریت کیفیت ISO9001

۹- التزام به رعایت موازین زیست محیطی در زنجیره تامین محصولات مطابق با الزامات ISO14001

۱۰-التزام به حفظ ایمنی و سلامتی کارکنان ، مشتریان و کلیه ذینفعان مجموعه مطابق با الزامات OHSAS18001

امید است با تحقق برنامه های توسعه بازار ، همان گونه در بالا آمده است تا افق چشم انداز یعنی سال ۲۰۲۵ میلادی (۱۴۰۴ شمسی) به تعداد ۱۰۰۰ فروشگاه ( اعم از داخلی و خارجی) دست یافته و موجبات ایجاد ارزش افزوده بیشتر و ایجاد فرصت های اشتغال برای هم وطنان گرامی در کشور عزیزمان ایران ، فراهــم گردد.

 

سامتا

همه روزه

رای دهید و یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *