ورود | ثبت نام
0
افزودن
    • خانه
    • مقالات
      arrow_drop_down
      • تبلیغ سالاران
      • بنفشو
      • تبلیغ گردی
    • دوره های آموزشی
      arrow_drop_down
      • آموزش تولید محتوا
      • آموزش سئو
      • آموزش فروش
      • آموزش اینستاگرام
      • آموزش دیجیتال مارکتینگ
    • خدمات
      arrow_drop_down
      • طراحی سایت
      • سئو
      • خدمات جامعه مجازی
      • ساخت تیزر تبلیغاتی
      • معرفی مشاغل
        arrow_drop_down
        • افزودن
        • داشبورد مشاغل
    • درباره ما
    • تماس با ما
    افزودن

    مدیریت و اجرای جامعه مجازی

    ساخت، اجرا، مدیریت، رشد، ایده پردازی، مشاوره و ...

    شبکه های اجتمایی قدم هایی برای موفقیت

    مدیریت حرفه ای

    چند دقیقه با استقرار و مدیریت  شبکه های اجتماعی خود فاصله دارید.
    با فرایند عملکرد ما آشنا شوید

    برنامه ریزی

    اهمیت برنامه ریزی برای شبکه های اجتماعی در چیست؟​

    یک برنامه ریزی شبکه های اجتماعی برای بهبود کیفیت فعالیت انجام می شود. این فرایند با استفاده از ابزارهای مختلف مانند شناسایی نقاط قوت و ضعف یک مخاطبین، انجام تحقیقات جامعه هدف، ارزیابی خدمات و برنامه ها و ارائه آموزش و آگاهی اتفاق می افتد. تجزیه و تحلیل سیاست، ایجاد مشارکت همه جانبه از دیگر جنبه های شغل است.

    شناسایی نقاط قوت و ضعف توسط طراح و برنامه ریز شبکه های اجتماعی از طرق مختلف انجام می شود. تحقیقات اجتماعی غالباً به طور مستقل توسط یک برنامه ریز اجتماعی جهت تهیه اطلاعات در مورد نیازهای یک جامعه انجام می شود، یا در رابطه با سایر سازمان ها یا آژانس های جامعه انجام می شود. تحقیقات می تواند با استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها و آمار بصورت کمی یا بصورت کیفی باشد.

    برنامه ریزی می کنیم

    تعیین هدف

    شما باید بفهمید که از رسانه های اجتماعی به طور کلی چه می خواهید؟

    زیرا ارائه یک طرح  و برنامه برای شبکه های اجتماعی به معنای داشتن یک برگ برنده است. با این وجود حضور در شبکه های اجتماعی برای افزایش دسترسی شما به دنبال کنندگان، کاملاً به خود شما بستگی دارد.

    آنچه مهم است این است که شما اهداف واقع بینانه برای رسانه های اجتماعی تعیین کنید. توصیه می کنیم با اهداف کوچکتر شروع کنید که به شما امکان می دهد فعالیتهای اجتماعی خود را به روشی منطقی و مقرون به صرفه بسنجید.

    آگاهی از برند را افزایش دهید. برای ایجاد آگاهی از برند معتبر و ماندگار، فقط از انتشار پیام های تبلیغاتی خودداری کنید. در عوض ، ابتدا بر محتوایی تمرکز کنید که بر شخصیت یا ارزشهای شما تأکید دارد.

    اهداف تعیین می کنیم

    استراتژی

    آماده اید تا استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی خود را دریابید؟

    اگر بیش از حد خسته شده اید یا نمی دانید از کجا شروع کنید، قطعاً تنها نیستید. زیرا رسانه های اجتماعی مانند گذشته ساده نیستند. از انتخاب کانال های مناسب گرفته تا فهمیدن استراتژی محتوای شما ، فلج تجزیه و تحلیل یک مشکل جدی برای بازاریابان امروز است. به همین دلیل ما یک راهنمای جامع برای ایجاد یک طرح بازاریابی شبکه های اجتماعی از ابتدا آماده کرده ایم. یک استراتژی مختصر به برند شما کمک می کند تا اهداف خود را با یک هدف مقابله کند. در زیر یک راهنمای بازاریابی گام به گام رسانه های اجتماعی برای کمک به شما در شناسایی اهداف اجتماعی ، جذب مخاطبان و بهینه سازی نتایج خود آورده شده است:

    استراتژی تعیین می کنیم

    شناخت مخاطب

    مخاطبان خود را چطور و چگونه بشناسید؟
    فقط از اطلاعات جمعیتی استفاده نکنید بلکه با استفاده از روانشناسی گسترش دهید.
    مخاطبان هدف شما در شبکه های اجتماعی متشکل از افرادی است که به احتمال زیاد به محصول شما علاقه مند هستند این مهم است بنابراین شما می توانید همان مخاطب خود را صحبت کنید ، و این باعث می شود که او در شبکه های اجتماعی تعامل داشته باشد ، وفاداری به مارک تجاری پیدا کند و در نهایت محصول خود را خریداری کند. 
    از آنجا که دسترسی به همه افراد به یک باره غیرممکن است ، محدود کردن تمرکز شما روی مخاطبان اصلی به شما کمک می کند تا یک استراتژی بازاریابی موثر بسازید. این به شرکت شما کمک می کند تا یک استراتژی پیام رسانی را طراحی کند که مستقیماً به نوع مشتریانی که احتمال تبدیل آنها به مشتری بیشتر است جلب شود.
    مخاطبان را می شناسیم

    آنالیز

    نقش آنالیز در شبکه های اجتماعی چه میزان است؟

    تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی یا SNA تحلیل اجتماعی روال بررسی سیستماتیک یک مسئله ، مسئله یا روند اجتماعی است که غالباً با هدف ایجاد تغییرات در وضعیت مورد تحلیل قرار می گیرد.

    یک مسئله اجتماعی وضعیتی است که از نظر برخی از افراد جامعه نامطلوب است. در یک زمینه تجاری ، نمونه هایی از مشکلات اجتماعی شامل برون سپاری مشاغل به کشور دیگر ، حریم خصوصی داده های مشتری و اتلاف انرژی است. تحلیل اجتماعی ، که موضوع محور است ، می تواند از طریق تحقیقات کیفی یا رویکردهای چند متغیره کمی ، به چنین موضوعاتی بپردازد. تحلیل چند متغیره ، زمینه ای از تجزیه و تحلیل آماری و تحلیل داده ها است که با متغیرها و روابط آنها سروکار دارد. 

    آنالیز می کنیم

    تولید محتوا

    چرا محتوا در بازاریابی رسانه های اجتماعی بسیار مهم است؟

    بازاریابی شبکه های اجتماعی باتوجه به همه مزایای آن، اغلب افرادی که تمایل دارند آن را به یک بازی عددی کاهش دهند، اشتباه می کنند. تنها تعداد دنبال کننده ها مهم نست. اگر تولید محتوا به درستی انجام شود، در واقع می تواند به مشاغل کمک کند تا حضور آنلاین قویتری داشته باشند، و با کیفیت بسیار زیاد به مخاطبان خدمت ارائه دهند و همچنین فرصت های جدیدی را برای برند سازی در اختیار شما قرار دهند.

    بازاریابی در شبکه های اجتماعی بسیار بیشتر از تمرکز بر روی عملکرد، پسندیدن ، اشتراک گذاری و بازنشر است. 

    تولید محتوا می کنیم

    چرا باید از شبکه های اجتماعی استفاده کنیم؟

    ارتباط مستقیم با مخاطب

    چرا ارتباط با مخاطبان مهم است؟ شناخت و ارتباط مخاطبان به شما کمک می کند بفهمید مردم به چه مطالب و پیام هایی اهمیت می دهند. به محض اینکه از آنچه باید بگویید ایده بگیرید ، شناخت مخاطبان نیز به شما لحن و صدای مناسب پیام را می دهد

    افزایش فروش

    فروش در اجتماعی و فرآیند توسعه روابط آن به عنوان بخشی از فرایند فروش است. نمونه هایی از تکنیک های فروش شبکه های اجتماعی شامل به اشتراک گذاری محتوای مربوطه، تعامل مستقیم با خریداران و مشتریان بالقوه، نام تجاری شخصی و گوش دادن به خدمات اجتماعی است.

    برند سازی

    به اشتراک گذاری آنلاین به شما امکان می دهد یک شخصیت آنلاین ایجاد کنید که نشان دهنده ارزش های شخصی و مهارت های حرفه ای شما باشد. حتی اگر فقط گاهی از رسانه های اجتماعی استفاده می کنید، محتوایی که ایجاد می کنید، به اشتراک می گذارید یا به آن واکنش نشان می دهید از این روایت عمومی استفاده می کند. نحوه رفتار خود به صورت آنلاین اکنون به همان اندازه رفتار آفلاین شما مهم است.

    ایجاد برند شخصی شما در شبکه های اجتماعی به برخی کارها نیاز دارد، اما می تواند فرصت شغلی بعدی شما را به وجود آورد یا به شما کمک می کند ارتباطات ارزشمندی ایجاد کنید. ده مرحله زیر را دنبال کنید تا مطمئن شوید نام تجاری آنلاین شما مناسب است.

    حرکت به سمت تسلط در شبکه های اجتماعی

    چرا شبکه های اجتماعی

    پرسش ها و پاسخ های متداول

    مهمترین دلایل استفاده از شبکه های اجتماعی کدامند
    • 1. برای برقراری ارتباط با کاری که دوستان انجام می دهند (42٪)
    • 2. برای به روز بودن در جریان اخبار و رویدادهای جاری (41٪)
    • 3. برای پر کردن اوقات فراغت  (39٪)
    • 4. برای یافتن محتوای خنده دار یا سرگرم کننده (37٪)
    • 5.  شبکه عمومی با افراد دیگر (34٪)
    • 6. از آنجا که دوستان در حال حاضر در آنها هستند (33٪)
    • 7. برای به اشتراک گذاشتن عکس یا فیلم با دیگران (32٪)
    • 8. برای به اشتراک گذاشتن نظر من  (30٪)
    • 9. تحقیق در مورد محصولات جدید برای خرید  (29٪)
    • 10. برای ملاقات با افراد جدید (27٪)
     
     
    چرا باید از رسانه های اجتماعی استفاده کنیم؟

    رسانه های اجتماعی به افزایش اعتماد به تجارت یا نام تجاری شما کمک می کنند. … با دیدن اینکه شما در شبکه های اجتماعی فعال هستید به پر کردن مشتری های بالقوه کمک می کند ، این به شما نشان می دهد که به مشتریان خود اهمیت می دهید و اگر مشکلی پیش بیاید ، تماس با شما آسان خواهد بود.

    چرا با استراتژی مدیریت و بازاریابی شبکه های اجتماعی داشته باشیم؟
    • اهداف معنادار بازاریابی اجتماعی تعیین کنید
      درباره مخاطب مورد نظر خود تحقیق کنید
      مهمترین معیارهای خود را ایجاد کنید
      رقابت خود را تحلیل کنید
      محتوای جذاب ایجاد و تنظیم کنید
      به موقع بودن را اولویت اصلی خود قرار دهید
      نتایج خود را ارزیابی کنید و بهینه کنید
      اهداف ، چالش ها و پیروزی ها را با تیم خود در میان بگذارید
    چه زمانی برای شروع فعالیت حرفه ای مناسب است؟

    بهترین زمان برای شروع همان لحظه ای ایست که یک تصمیم جدی برای رشد و ارتقاء شبکه اجتماعی خود گرفتید.به دنبال چیزی نگردید فقط خود را پیدا کنید. مهارت ها و نیاز مخاطبین خود را بشناسید و آغاز کنید.

    حرکت به سمت تسلط در شبکه های اجتماعی

    بیش از 100 آموزش کاربردی و هیجان انگیز

    آموزش ببین

    برخی از شبکه هایی که ما مدیریت

    سیگنال و رشد انجام می دهیم

    در مدیریت شبکه های اجتماعی برای تجارت خود صرفه جویی کنید

    اینستاگرام

    پیج های شخصی و بیزیینس و …

    بیشتر بخوانید

    فیس بوک

    پیج های شخصی و بیزیینس و تبلیغاتی

    بیشتر بخوانید

    تلگرام

    کانال و گروه های تلگرامی

    بیشتر بخوانید

    توئیتر

    صفحه توئیتر

    بیشتر بخوانید

    آپارات

    کانال آپارات

    بیشتر بخوانید

    یوتیوب

    ساخت و راه اندازی کانال 

    بیشتر بخوانید

    رددیت

    صفحه توئیتر

    بیشتر بخوانید

    تامبلر

    مدیریت صفحه تامبلر

    بیشتر بخوانید

    پینترست

    مدیریت پینترست شخصی و تجاری

    بیشتر بخوانید

    لینکدین

    صفحه، حساب تجاری، شوکیس لینکدین

    بیشتر بخوانید

    اتسی

    حساب کاربری اتسی

    بیشتر بخوانید

    فیلکر

    صفحه فیلکر

    بیشتر بخوانید

    درباره ما

    ما در سامتا ماموریت داریم آینده ای بهتر بسازیم که فناوری شغل خوبی برای همه ایجاد کند.
    وجه تمایزی که سبب همراهی ما با هم شده دقیقا دنیای دیجیتال و شیوه ی رسیدن به قله های بی رقیب این زندگی ست.

    نقشه سایت

    خدمات ویژه

    • سئو
    • طراحی سایت
    • سوشال
    • تیزر تبلیغاتی
    • معرفی مشاغل

    دوره های آموزشی

    • اینستاگرام
    • تولید محتوا
    • دیجیتال مارکتینگ
    • فروش
    • سئو

    نشانی

    تهران، محله صادقیه، خیابان شهید حمید اسدی، خیابان ستارخان، پلاک ۳، ساختمان برلیان، فاز ۲، طبقه 3،  واحد ۶

    02191016080 – 09914248781

    Telegram
    Facebook-f
    Instagram
    Youtube
    Pinterest
    Rss

    © طراحی و سئو سامتا | تمامی حقوق برای سایت samtaads محفوظ می باشد

    person
    ورود

    یا متصل شدن با

    ورود با گوگل
    ورود با فیس بوک
    personحساب کاربری ندارید؟
    lockرمز عبور را فراموش کردید؟
    person
    ایجاد حساب کاربری

    از داده های شخصی شما برای پردازش سفارش شما ، پشتیبانی از تجربه خود در سراسر این وب سایت و اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده می شود ، استفاده می شود.

    یا متصل شدن با

    ورود با گوگل
    ورود با فیس بوک
    هنوز ثبت نام نکرده اید؟

    سبد خرید