کوئری (پرس و جوهای) جستجو می توانند منبع الهام خوبی برای اینکه درباره چه چیزی محتوا تولید کنید و یا چگونه محتوای جدید/موجود خود را غنی کنید، باشد. پرسوجوها (کوئریها) میتوانند به شما کمک کنند تا مشخص کنید افراد چه سؤالها و نیازهای اطلاعاتی دارند، بهعنوان مثال:
هنگامی که ایده مطلوبی را شناسایی کردید که فکر می کنید می تواند برای افراد کافی جالب باشد، سعی کنید آن را در گوگل جستجو کنید تا از محتوای موجود الهام بگیرید. با نوآوری و بهبود در آن، می توانید چیزی ایجاد کنید که برای مخاطبان خود ارزشمند و جالب باشد.
همچنین مهم است که عنوان صفحه جذابی داشته باشید که به محتوا و نحوه جستجوی مخاطبان شما در گوگل مرتبط باشد. می توانید نکات بیشتری را در راهنمای شروع SEO و راهنمای محتوای مفید ما بخوانید.
هنگامی که یک محتوای خوب ایجاد کردید، به عنوان مثال، به مخاطبان مرتبط کمک کنید تا آن را کشف کنند و آن را در مقابل آنها قرار دهید:
اطمینان حاصل کنید که ارائه محتوا مدرن و جذاب به نظر می رسد و متون را می توان به راحتی در دستگاه های تلفن همراه خواند. تصاویر می توانند قدرتمند باشند، مانند تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا.