پست لینکدین : به عنوان یک تولیدکننده محتوای باتجربه در لینکدین عمل کنید. یک پست لینکدین ۱۵۰ کلمهای بر اساس مقاله من در مورد [موضوع] بنویسید. این پست باید [تعداد] بینش کلیدی را برجسته کند و یک سوال تأملبرانگیز برای تشویق بحث حرفهای مطرح کند. از لحنی استفاده کنید که حرفهای بودن را با رویکردی دوستانه متعادل کند. یک فراخوان واضح برای اقدام برای خوانندگان قرار دهید تا تخصص خود را به اشتراک بگذارند یا مقاله کامل را بخوانند. در اینجا چند نمونه از پستهای لینکدین که لحن و سبک نوشتاری مورد نظر من را دارند، آورده شده است: (مثالها را وارد کنید). لطفاً از مقاله زیر به عنوان منبع خود استفاده کنید: (مقاله خود را اینجا جایگذاری کنید).
پست X : به عنوان متخصص رسانههای اجتماعی برای X عمل کنید. پیام اصلی این پست وبلاگ [لینک] را در یک پست تأثیرگذار ۲۸۰ کاراکتری خلاصه کنید. بر یک نکته داده قابل توجه یا نتیجهگیری غیرمنتظره تأکید کنید. زبانی مختصر و جذاب ایجاد کنید که باعث ایجاد علاقه شود. با یک مقدمه جذاب شروع کنید و با انگیزهای قوی برای خواندن ادامه مطلب به پایان برسانید. از هشتگها و @mentionها خودداری کنید. در اینجا نمونههایی از برخی پستهای مؤثر X که محتوای پیچیده را خلاصه میکنند، آورده شده است: (مثالهایی را وارد کنید). خلاصه شما باید جوهره مقاله را در بر بگیرد و در عین حال مخاطب را برای کسب اطلاعات بیشتر مشتاق کند.
ایدههای ویدیوی یوتیوب : وانمود کنید که شما یک تولیدکننده محتوا و استراتژیست متخصص در تولید محتوای طولانی یوتیوب برای [نوع] کسبوکارها هستید. [تعداد] ایده جذاب برای ویدیوی یوتیوب برای [شرکت] با تمرکز بر [موضوع] ایجاد کنید. هر ایده باید شامل یک عنوان جذاب، یک توضیح مختصر یک یا دو جملهای از محتوای ویدیو و توضیحی در مورد چگونگی هماهنگی آن با برند و مخاطب هدف [شرکت] باشد. ایدهها باید از نظر قالب متفاوت باشند (مثلاً آموزشهای نحوه انجام کار، مصاحبههای تخصصی، نمایش محصول) تا برای ترجیحات مختلف بینندگان جذاب باشند. در اینجا چند نمونه از ویدیوهای یوتیوب موفق در این صنعت که سبک و تأثیر مورد نظر ما را دارند، آورده شده است: (مثالها را وارد کنید). اطمینان حاصل کنید که هر ایده ضمن نمایش تخصص یا محصولات [شرکت]، برای مخاطب ارزش ایجاد میکند. (اطلاعاتی در مورد مخاطبان، برند، تخصص و یا محصولات شرکت وارد کنید.)
توالی ایمیل : یک توالی خوشامدگویی سه ایمیلی برای مشترکین جدید تهیه کنید. در ایمیل اول به طور خلاصه برند ما را معرفی کنید، در ایمیل دوم محبوبترین محصول/خدمات ما را برجسته کنید و در ایمیل سوم یک کد تخفیف ارائه دهید. (اطلاعات مربوط به برند، پیشنهادات و تخفیف خود را وارد کنید.)
متن تبلیغ : برای یک کمپین تبلیغاتی که [کلمه کلیدی] را هدف قرار میدهد، با تمرکز بر محصول ما [نام محصول] و با استفاده از [اطلاعات مربوط به محصول یا کمپین]، یک متن تبلیغ گوگل متقاعدکننده بنویسید.
خلاصه مقاله برای ایمیل : این مقاله [لینک] را در سه تا پنج نکته خلاصه کنید و یک ایمیل کوتاه برای مشتریان خود ایجاد کنید که نکات کلیدی را برجسته کند. به طور خلاصه توضیح دهید که چرا این اطلاعات در یک یا دو جمله برای آنها مرتبط است و یک فراخوان برای اقدام (CTA) نیز در آن بگنجانید.
نظرسنجی بازخورد مشتری : یک نظرسنجی رضایت مشتری پنج سؤالی طراحی کنید تا بازخورد مربوط به عرضه اخیر محصول [نام محصول] را جمعآوری کنید. ترکیبی از سؤالات چندگزینهای و تشریحی را در آن بگنجانید.
ایمیل پیشنهاد ویژه : ایمیلی برای مشتریانی که [شرکت] در [تعداد ماهها] از ما خرید نکردهاند، ارسال کنید. این پیشنهاد [جزئیات پیشنهاد] را نیز در آن بگنجانید.
فراخوان برای اقدام : [تعداد] پیام فراخوان برای اقدام درباره [مطالب] بنویسید. من [تعداد] ترکیب از یک سرتیتر و یک زیرعنوان میخواهم.
اسکریپت یوتیوب : من در حال ایجاد یک تبلیغ یوتیوب برای [نام محصول یا خدمات] خود هستم. یک اسکریپت یوتیوب ۶۰ ثانیهای برای من بنویسید که مزایای کلیدی ما را برجسته کند و شامل یک فراخوان واضح برای اقدام باشد و از این اطلاعات در مورد شرکت ما استفاده کند: (اطلاعات را وارد کنید).
نوشتن خبرنامه : خبرنامه هفتگی خود را بنویسید، شامل [تعداد] عنوان و [تعداد] پاراگرافهای دو تا سه جملهای درباره [محتوا].
مطالعه موردی : دادههای زیر را به یک مطالعه موردی با قالب زیر تبدیل کنید: (1) چالش (2) راه حل (3) نتایج. (دادهها را وارد کنید.)
متن صفحه فرود : متن صفحه فرود را برای تخفیف محدود روی [محصول یا خدمات] ایجاد کنید. از ترکیبهای هدر [تعداد] با ویژگیهای محصول زیر [لیست ویژگیهای محصول] استفاده کنید.
طوفان فکری در مورد برنامه ارجاع : یک برنامه ارجاع پیشنهاد دهید تا مشتریان فعلی را تشویق کنید تا [محصول یا خدمات] ما را به شبکههای خود معرفی کنند.
تولید شعار تبلیغاتی : من در حال راهاندازی یک کمپین تبلیغاتی جدید برای [محصول] خود با هدف [گروه جمعیتی خاص] هستم. به عنوان یک نویسنده ارشد تبلیغات و متخصص در پیامرسانی برند برای [صنعت مربوطه] فعالیت میکنم. [تعداد] شعار تبلیغاتی جذاب با [طول] کلمه که هر کدام ارزش پیشنهادی منحصر به فرد محصول ما را منعکس کنند، پیشنهاد دهید. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد محصول ما آمده است: (اطلاعات را وارد کنید). هر شعار تبلیغاتی را در [قالب] ارائه دهید. در اینجا یک مثال آورده شده است: (مثال را وارد کنید).
آهنربای جذب مشتری : یک آهنربای جذب مشتری یا منبع قابل دانلود برای جذب مشتریان بالقوه به وبسایت ما [آدرس وبسایت] طراحی کنید. در اینجا اطلاعاتی در مورد محصول ما برای کمک به شما ارائه شده است: (اطلاعات محصول را وارد کنید).
ایدهپردازی و طراحی اینفوگرافیک : ساختار یک اینفوگرافیک را ایجاد کنید که مزایای کلیدی [محصول یا خدمات] ما را برجسته کند. در اینجا اطلاعاتی در مورد محصول ما برای کمک به شما آورده شده است: (اطلاعات محصول را وارد کنید).
ایدههای استوری اینستاگرام : با استفاده از لحن برندی که [شعار برند] دارد، [تعداد] ایده برای استوری اینستاگرام برای [نام شرکت] مرتبط با [مخاطب هدف] ارائه دهید.
افزودن نظر