خدمات وب آمازون (AWS) کمپین جهانی جدید خود با عنوان «AWS is How» را که با همکاری آژانس Hijinks مستقر در لندن ایجاد شده است، راهاندازی میکند. این اولین کمپین بزرگ جهانی AWS از سال ۲۰۲۳ است و نشان میدهد که چگونه شرکتهای پیشرو با استفاده از راهکارهای ابری AWS، صنایع خود را متحول میکنند. این کمپین در ۱۷ ژوئن در ایالات متحده آغاز شد و این هفته با راهاندازی در بریتانیا دنبال خواهد شد و به نه بازار دیگر گسترش خواهد یافت. این کمپین در طول سهماهه اول ۲۰۲۶ در تلویزیون، رسانههای اجتماعی و خارج از خانه اجرا خواهد شد.
ایده و تولید
این تبلیغات که توسط سم براون از طریق Rogue Films کارگردانی شده است، از حرکت برای بردن بینندگان به سفری پویا در ساختمانی استفاده میکند که در آن هر طبقه سطح متفاوتی از نوآوری مشتری از برندهایی از جمله BMW، Epic Games و Formula 1 را به نمایش میگذارد. این تبلیغ در قالبی مدولار فیلمبرداری شده است که میتواند با جابجایی در اتاقهای مختلف، برای مخاطبان یا مناطق مختلف تنظیم شود. این ایده با استفاده از یک دوربین کنترل حرکت که میتوانست برای ایجاد حرکات دقیق و تکرارپذیر برنامهریزی شود، به واقعیت پیوست – گذار یکپارچه از فناوری پارکینگ خودکار BMW به توانایی Epic Game برای ارائه گیمپلی روان برای میلیونها نفر. برای تولید یک هفتهای که در پراگ انجام شد، بخش هنری هشت صحنه متمایز ساخت. علاوه بر کارگردان درجه یک براون، گروه شامل مدیر فیلمبرداری فرانتس لوستیگ نیز بود که نورپردازی بینظیر صحنه را طراحی کرد. تامرین کر و مارک آلنبی، بنیانگذاران و مدیران ارشد خلاق در Hijinks، گفتند: «’AWS is How’، AWS را به عنوان پاسخی برای چگونگی نوآوری بسیاری از کسبوکارهای شگفتانگیز قرار میدهد.
این کمپین اوج یک همکاری مشترک باورنکردنی در آن سوی اقیانوس اطلس با همکاری تیم AWS است. همکاری با سم براون قدرتمند و تیم Rogue برای به واقعیت تبدیل کردن این پروژه، رویایی بود که به حقیقت پیوست.» این کمپین حرفهای با عنوان «اثباتشده» در ژوئیه ۲۰۲۵ در بریتانیا و ایالات متحده منتشر شد. این کمپین برای برند: خدمات وب آمازون، توسط آژانس تبلیغاتی: Hijinks ساخته شده است. این کمپین فیلم و رسانه یکپارچه مربوط به صنعت الکترونیک و فناوری است و شامل ۱ دارایی رسانهای است. این کمپین ۳ روز پیش ارسال شده است.
اعتبار مشتری: AWS معاون رئیس و مدیر ارشد بازاریابی: جولیا وایت معاون، بازاریابی یکپارچه جهانی: جنیفر هارتفورد مدیر، تبلیغات جهانی: لیندسی ساتفین رئیس تبلیغات خلاق: تراویس میدل رئیس مدیریت کمپین: کریستال اشلی مدیر کمپین: استفانی لیورسج مدیر خلاق AWS: کریس آرتز مدیر خلاق AWS: استفانی اسمیت
آژانس: هیجینکس
مدیران ارشد خلاق مشترک: مارک آلنبی، تمرین کر
مدیر اجرایی خلاق: جرمی فیلگیت
مدیر خلاق: لورا آزبورن
مدیر ارشد خلاق: پدی پدیسون
رئیس اجتماعی: سیناد برنان
نویسنده متن: سوفی تیلکز
نویسنده متن: نادیا دوهرتی
طراحی حرکت: دن فرنچ
مدیر اجرایی: آلیشیا آیوسون
سرپرست تجاری: لوتی بونیفاس
مدیر مالی: مادی بولتون
رئیس تولید / تهیه کننده اجرایی: آنیتا ساسدی
تهیهکننده آژانس: امبر کلیتون
تهیهکننده آژانس: تارا مگسون
تهیهکننده آژانس: سابرینا می
تهیهکننده آژانس اجتماعی: افی تئوس
تهیهکننده آژانس اجتماعی: لیلا بوید
کارگردان: سم براون
شرکت تولید: روگ فیلمز
مدیر فیلمبرداری: فرانتس لوستیگ
افزودن نظر