لنوو لژیون، برند برتر بازی لنوو، با برجسته کردن شجاعت، انعطافپذیری و پشتکار بیوقفه که سفر هر بازیکن را تعریف میکند، از حقیقت بیچونوچرای دنیای بازی دفاع میکند. در قلب این کمپین یک پیام قدرتمند وجود دارد: شکست – که اغلب دردناک و تکرارشونده است – بخش جداییناپذیر بازی است و دقیقاً همین مبارزه است که باعث میشود هر پیروزیِ به سختی به دست آمده واقعاً ارزشمند به نظر برسد. با تکیه بر این واقعیت خام و احساسی، لنوو لژیون نه تنها موفقیت را جشن میگیرد، بلکه به فرآیندی که گیمرها را به آنجا میرساند، احترام میگذارد. برای تحقق این چشمانداز، این برند یک فیلم قهرمان پویای ۴۵ اینچی را با محوریت Big Dawgs اثر Hanumankind راهاندازی کرده است که به گونهای طراحی شده است که از طریق انرژی جسورانه و اصالت خود، مخاطبان جوانتر را تحت تأثیر قرار دهد. این کمپین در تلویزیون و ویدیوهای درخواستی اجرا خواهد شد و بخشهای طولانی آن در کانال یوتیوب، وبسایت و پلتفرمهای اجتماعی لنوو نمایش داده میشود. این کمپین جهانی که ۱۸۰ بازار – از جمله بریتانیا، ایالات متحده، EMEA، APAC و LAS – را در بر میگیرد، تعهد Lenovo Legion را برای ارتباط با جامعه بازی جهانی با برجسته کردن هسته احساسی این تجربه تقویت میکند: هیجان مبارزه با شکست برای کسب آن پیروزی نهایی و سخت. این کمپین حرفهای با عنوان “همیشه دوباره بلند شو” در ماه مه ۲۰۲۵ در ایالات متحده منتشر شد. این کمپین برای برند: لنوو، توسط آژانس تبلیغاتی: Design Bridge and Partners ایجاد شده است. این کمپین رسانهای فیلم مربوط به صنایع دستگاههای الکترونیکی و بازی است و شامل ۱ دارایی رسانهای است. ۱ روز پیش ارسال شده است.
آژانس: دیزاین بریج و شرکا
تبلیغ Always Get Back Up از برند لنوو