شانس رشد بیشتر در اینستاگرام

در چشم فالوئر های خود برجسته باشید. شانس کسب و کار خود را افزایش دهید. ببینید چطور و چگونه می‌توانید سبب رشد در اینستاگرام خود شوید

اینستاگرام برای اشتراک گذاشتن عکس ها و ویدئوها را آسان می کند تا به افراد بگوید شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید و چرا آنها باید شما را دنبال کنند. از نکات زیر برای برجسته شدن و کشف فالوئرهای جدید توسط پست های بعدی خود استفاده کنید.

از دیگران الهام بگیرید برای رشد در اینستاگرام

اگر برای ارسال پست به ایده نیاز دارید، برای الهام گرفتن از سایر حساب های اینستاگرام، گشت و گذار در اکسپلور را شروع کنید تا ببینید دیگران و مشاغل مشابه چه چیزی به اشتراک می گذارند.

3 تکنیک برای ایده گرفتن از پست های دیگران

  • حساب های دیگر را دنبال کنید.

از مشاغل مشابه یا نزدیک، رهبران صنعت ،یا شرکت هایی که محصولات یا خدماتی را ارائه می دهند که مکمل شما هستند، پیروی کنید.

  • هشتگ های مرتبط را پیدا کنید.

جستجوی گسترده را شروع کنید و سپس جستجوهای خود را اصلاح کنید. می توانید صفحه هشتگ ها را دنبال کنید تا هشتگ هایی را که بیشتر به کسب و کار شما مربوط می شود پیگیری کنید.

  • پیامهای الهام بخش را ذخیره کنید.

پست هایی را که دوست دارید ذخیره کنید و به دنبال الگوها باشید. کپشن هایی را در نظر بگیرید که نشان می دهد چگونه می خواهید شرکت خود را معرفی کنید.

عمداً از تصاویر و کپشن ها استفاده کنید

فکر کنید پروفایل اینستاگرام شما یک ویترین اضافه برای فروشگاه شماست و پست هایی که به اشتراک میگذارید کمک میکند تا محصولات و خدمات شما دیده شود و دیگران بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.

برای هر پیام 3 نکته را باید در نظر بگیرید:

  • تصویر:

عکس هایی را در نظر بگیرید که از طرف کسب و کار شما صحبت می کند، تصاویری که آموزش می دهد یا آنها را هیجان زده می کند. به عنوان مثال ، می توانید عکس افرادی را که از محصولات شما استفاده می کنند به اشتراک بگذارید.

کپشن:

متن را کوتاه و شیرین بنویسید. ابتدا مهمترین اطلاعات را لیست کرده و افراد را تشویق کنید تا اقدامی را که می خواهید انجام دهند ، مانند “ثبت نام” یا “خرید در فروش ما”.

هشتگ ها:

سعی کنید هشتگ ها ، اشاره ها و برچسب های مرتبط را به کپشن‌های خود اضافه کنید. به این ترتیب شما به راحتی توسط افرادی که به این موضوعات علاقه مند هستند پیدا خواهید شد.

یک ظاهر ثابت ارائه دهید

برای آشنایی افراد با کسب و کار شما ، مهم است که مرتباً پست بگذارید و مطمئن شوید که همه عکس ها و فیلم های شما ظاهر و احساس ثابتی دارند. این کارها را برای رشد در اینستاگرام به ترتیب انجام دهید.

4 راه برای حفظ محتوای خود:

  • از رنگهای ثابت استفاده کنید.

برای همه عکس ها و فیلم های خود، سعی کنید از پالت رنگ یکسان یا فیلترهای اینستاگرام استفاده کنید. این یک راه آسان برای اطمینان از ثبات است.

  • به یک موضوع فکر کنید.

ارسال عکس های مشابه را که جنبه های منحصر به فرد کسب و کار شما را نشان می دهد در نظر بگیرید. برای مثال ، نمای پشت صحنه، عکس های قبل و بعد، یا مجموعه ای را که خدمات شما را در حال استفاده نشان می دهد، به اشتراک بگذارید.

  • لحن خود را ایجاد کنید.

آیا هویت شرکت شما بازیگوش، آموزنده، غیر رسمی یا رسمی است؟ در کپشنها ، نظرات یا متنی که در پست های خود استفاده می کنید از همان لحن استفاده کنید.

  • مرتب پست ارسال کنید.

هرچه بیشتر در اینستاگرام پست بگذارید، تعاملات و بازدیدکنندگان بیشتری می توانید جذب کنید. برای پیگیری پست های آینده خود از تقویم محتوا استفاده کنید.

Instagram post
قالب ظاهری مشخص

تقویم محتوای اینستاگرام

با افراد بیشتری تعامل برقرار کنید

با افراد بیشتری تماس بگیرید که ممکن است هنوز کسب و کار شما را نمی شناسند، بنابراین می توانید مخاطبان دنبال کننده خود را افزایش دهید.

4 راه برای اطمینان از کشف پست های شما:

  • از هشتگ ها استفاده کنید.

وقتی افراد هشتگ ها را جستجو می کنند، پست های شما نشان داده می شود. حتی می توانید برای کسب و کار خود هشتگ ایجاد کنید تا افراد بیشتری بتوانند به راحتی شما را کشف کنند.

  • مشتریان را تگ کنید.

عکسهای مشتریان را با استفاده از محصول یا خدمات خود به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که نام حساب آنها (و البته اجازه آنها) را بخواهید تا بتوانید آنها را در پست خود تگ کنید.

  • سایر شرکتها را نام ببرید.

به این فکر کنید که می خواهید با کدام شرکت ها رابطه برقرار کنید. به عنوان مثال ، اگر استودیوی یوگا را اداره می کنید ، می توانید در مورد تشک های یوگا پست بگذارید و شرکت سازنده آنها را برچسب گذاری کنید.

  • آدرس خود را اضافه کنید

آدرس خود را به حساب کسب و کار خود اضافه کنید تا برچسب موقعیت مکانی خود را ایجاد کنید. برچسب موقعیت مکانی خود را به پست های خود اضافه کنید و مشتریان را تشویق کنید تا همین کار را انجام دهند.

برای یادگیری رشد در اینستاگرام تمام موارد ذکر شده در سامانه آموزش سامتا – تیم کانون تفکر بخش آموزش اینستاگرام مراجعه کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات

mood_bad
  • هنوز نظری ارسال نشده است.
  • افزودن نظر