او همیشه در مدل کسب و کار تغییرات کوچکی ایجاد می کند
اکثر صاحبان مشاغل کوچک به خود اطمینان ندارند
گرفتن
چند ماه پیش، گزارشی از Constant Contact، Small Business Now: وضعیت فعلی بازاریابی SMB را مورد بحث قرار دادیم که نشان می داد صاحبان مشاغل کوچک برای بازاریابی محصولات و خدمات خود با مشکل مواجه هستند و 73 درصد از آنها از استراتژی های بازاریابی فعلی خود مطمئن نیستند. به آنها کمک می کردند تا شرکت های خود را توسعه دهند.
در حالی که آن مقاله اولیه چالش های بازاریابی که صاحبان مشاغل با آن مواجه بودند را برجسته کرد، راه حل های زیادی ارائه نکرد. بنابراین، با دیو چارست، مدیر موفقیت کسب و کارهای کوچک در Constant Contact تماس گرفتم تا بینش او و برخی از پاسخها را دریافت کنم.
چگونه کسب و کار کوچک خود را بازاریابی کنید
سامتا: اگر صاحبان مشاغل کوچک برای تنظیم و رسیدن به اهداف بازاریابی خود به کمک نیاز دارند، کجا می توانند آن را پیدا کنند؟
دیو چارست: صاحبان مشاغل کوچک اغلب از تعداد منابع موجود در دسترس آنها شگفت زده می شوند. ابتدا به جامعه خود نگاه کنید. فصلهای محلی SCORE منابع تجاری رایگان، از جمله مربیان، کارگاهها و الگوها را ارائه میدهند. برای شبکه، رویدادهای اجتماعی، کمک و خدمات ارجاع به اتاق بازرگانی محلی خود بپیوندید. و البته منابع آنلاین را بررسی کنید.
Lesonsky: این گزارش نشان می دهد که 73 درصد از صاحبان مشاغل کوچک زمان کافی برای اختصاص دادن به بازاریابی را ندارند. چگونه فناوری می تواند به آنها زمان بیشتری بدهد؟
Charest: بیش از نیمی از SMB ها کمتر از یک ساعت در روز برای بازاریابی وقت دارند. فناوری بار بازاریابی دیجیتال را برمی دارد و ایجاد، طراحی و ارائه کمپین ها را آسان تر می کند. اتصال پلت فرم بازاریابی شرکت آنها با ابزارهای دیگری که قبلاً استفاده میکنند، مانند Canva یا Shopify، با اجازه دادن به کسبوکارها برای دسترسی به داراییهای خلاقانه و سایر دادههای خود بدون وقفه در جریان کار، در زمان صرفهجویی میکند. صرف زمان کمتر برای جزئیات بازاریابی به صاحبان مشاغل کمک می کند تا به سایر جنبه های کسب و کار خود بازگردند.
نماد
00:00
00:00
ادامه مطلب
فناوری همچنین میتواند فرآیند توسعه کمپین را برای شرکتهای کوچک و متوسط، که اغلب وقتگیرترین مؤلفه بازاریابی شرکتهایشان است، خودکار کند. در عرض چند ثانیه، میتوانید یک برنامه بازاریابی کامل داشته باشید که شامل همه چیز از کپی پیام گرفته تا طراحی بصری و توصیههایی برای زمان و مکان انتشار آن پیامها است. اگر در مورد استراتژی بازاریابی خود احساس ناامیدی داشته باشید (و همانطور که گفتید، 73٪ از SMB ها این کار را می کنند، بازی را تغییر می دهد).
Lesonsky: این گزارش نشان میدهد که صاحبان مشاغل کوچک تحت تأثیر تعداد کانالهای بازاریابی موجود هستند. به طور واقع بینانه، کسب و کارهای کوچک چند کانال را می توانند به طور موثر اداره کنند؟
Charest: Many small businesses experience channel overload at some point in their journeys. With regard to digital marketing, I recommend focusing on the channels where they own the direct customer relationship—channels like email and SMS marketing. Those channels put businesses in control of when and how to communicate with customers, and they allow you to control how those customers experience your brand.
As for social media channels, since they’re each a bit different, most marketers recommend that small businesses start with one channel. Learn the ins and outs of that channel and test to understand what works best for your business. Once you’ve gotten into a rhythm, introduce new channels one at a time to experiment. Often, businesses feel that they need to be everywhere at once, but that only makes marketing feel more overwhelming. When that happens, many companies either further procrastinate their marketing or end up spinning their wheels in areas that don’t impact business results.
Forbes Daily: Join over 1 million Forbes Daily subscribers and get our best stories, exclusive reporting and essential analysis of the day’s news in your inbox every weekday.
آدرس ایمیل
Sign Up
By signing up, you agree to our Terms of Service, and you acknowledge our Privacy Statement. Forbes is protected by reCAPTCHA, and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
More from AllBusiness:
The 7 Best Ways to Handle Slow-Paying Customers
How Your Company Culture Impacts Employee Retention
Email marketing and small business
Lesonsky: Is email still the most effective marketing channel for small businesses?
Charest: The simple answer is yes. Email marketing is the foundation of any online marketing strategy. Why? Because you own the relationship with your customers. Growing your email list should be a priority for every small business because it’s a gold mine of customers and prospects who have given you permission to contact them. They want to hear more from you. That’s why it works so well to help build important business relationships.
Lesonsky: What’s the current ROI on email marketing?
Charest: Most recent studies have shown that for every $1 marketers spend on email marketing, they receive $36 in return. Beyond dollars and cents, email marketing can help increase brand awareness, boost loyalty, encourage engagement, and make customers feel valued and informed.
Lesonsky: What are some proven and affordable ways to attract new customers?
Charest: همه چیز به این است که کسب و کار خود را در ذهن خود نگه دارید. برای انجام این کار، داشتن یک برنامه ثابت برای برقراری ارتباط با آنها در نظر بگیرید.
اولین قدم خوب ممکن است استفاده از یک شبکه رسانه اجتماعی برای تعامل و دستیابی به مشتریان بالقوه جدید باشد. سپس، هنگامی که آنها شما را دنبال کردند، از آن ارتباطات دعوت کنید تا قدم بعدی را بردارند و به لیست بازاریابی ایمیل یا پیامک شما بپیوندند. اگر چیز ارزشمندی را به آنها پیشنهاد دهید که فقط با دنبال کردن شما در رسانه های اجتماعی نمی توانند به دست آورند، این می تواند راهی عالی برای رشد لیست شما باشد. این می تواند محتوای انحصاری، مانند چک لیست یا راهنما، یا تخفیف باشد.
سپس، هنگامی که آنها ثبت نام کردند، در نحوه و زمان تماس با آنها ثابت قدم باشید. محتوای مفید مانند اخبار و بهروزرسانیها و پیشنهادات ویژه درباره فروش یا رویدادها را برای آنها ارسال کنید. این ارتباط مداوم شما را در ذهن مشتریان زمانی که چیزی را که شما ارائه می دهید می خواهند، یا دوستان و خانواده آنها درخواست توصیه می کنند، در ذهن آنها نگه می دارد.